zondag 21 juli 2013

cadeautjes voor de juffen en meester

En het is vakantie, heerlijk!! En ook echt vakantieweer, dus wat willen we nog meer?
De juffen en meester verdienden natuurlijk een cadeautje. Ik vind het altijd leuk om iets te geven wat wel persoonlijk is, maar geen kapitalen kost. Een geborduurde handdoek wilden de kids niet. Toen zijn we op het idee gekomen van een zeeppompje met een tekst er op geplakt. Op de achterzijde heb ik bij allemaal de namen van de kids gezet.
J. wilde voor de meester graag een oude auto erbij op, dus die heb ik ook zelf ontworpen. Was nog lastig omdat hij niet te groot kon worden, maar ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. Het ontwerpen van zulke "lastige" plaatjes vind ik toch wel erg leuk.




Het werd gewaardeerd, dus dat is ook altijd leuk.

Ook heb ik het knopen van vriendschapsbandjes ontdekt. Leuk om te doen en je hebt niet veel materiaal nodig. 


Er zitten er nog meer in de planning, ook nog met kraaltjes. Deze is ingepikt door de oudste zoon, hij vind hem heel leuk. Terwijl ik juist had verwacht dat de 2e hem wilde hebben, maar die vind het stom. Dochterlief wilde natuurlijk wat met roze met kralen.....

Ik wens iedereen een hele goede vakantie!!



3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)