donderdag 2 mei 2013

Welkom en terugblik

Wat leuk dat de teller met volgers nog steeds blijft stijgen. Welkom allemaal!


Als jullie zelf ook een blog hebben, en ik ben nog niet langs geweest, laat dan je "adres" even weten, dan kom ik kijken. Ik vind het natuurlijk ook leuk om te zien waar mijn volgers zich mee bezig houden!

Nog even een terugblik naar Ameland. In Hollum ontdekte ik een heel leuk winkeltje, Oma's Wol Soalder. Het zat bij een wasserette in. Echt een winkeltje om eens heerlijk allerlei wolletjes en katoentjes te bekijken. De dame van de wasserette liet gelijk haar werk liggen en ging mee naar boven. Het was erg jammer dat ik daar niet met mijn vriendin was, dan hadden we daar heerlijk gesnuffeld. Nu was ik daar met het gezin, en die vonden het al heel snel erg lang duren.... Toch nog gauw 2 bolletjes acryl gekocht, ik vond dat ik niet weg kon gaan zonder iets te kopen.


Ik heb nog geen idee wat ik er van ga maken. Waarschijnlijk iets voor R. en A. want die hebben de kleuren uitgekozen. Dus als iemand nog een goed idee heeft.....

7 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat heerlijk toch zo even een paar dagen er tussen uit. En wat een leuke herinnering om mee te nemen. Wat je nu ook van die bollen maakt. Je zult steeds aan deze dagen denken als je de wol ziet. (daar kan ik altijd zo van nagenieten)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je gelijk aan, had ik nog helemaal niet over nagedacht! :-)

      Verwijderen
  2. Klinkt wel erg leuk zeg zo'n wolzolder. Mooie kleuren!

    Liefs, Evita

    ps. Mijn blog is Evitaathome.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zeg....een paar dagen weg,
    En als je dan ook nog van die gezellige snuffelwinkeltjes tegenkomt :-)
    Ben benieuwd wat voor een leuks je er van gaat maken :-)

    Lieve groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een fijne kleurtjes zeg.. ben benieuwd wat je ermee gaat maken.

    Post al geweest trouwens? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Benieuwd wat je ervan gaat maken!
    Altijd welkom op mijn blog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)