donderdag 16 mei 2013

Nog meer verrassingen!

Wat een verrassing. De postmevrouw kwam een pakketje brengen. Dat wist ik, want ik had wat boekjes gekocht via Marktplaats (waarover later meer). Maar ze had nog een envelop. Deze kwam van Home in Dekkersland. Ik had haar laatst koord en koordstoppers toegestuurd omdat ze knikkerzakken aan het maken was voor het goede doel. En nu kreeg ik zomaar allerlei cadeautjes, en een lief briefje. Heel hartelijk bedankt!!



Het blad ken ik niet, maar ik ga er eens heerlijk in snuffelen, het ziet er leuk uit. Verder een zakdoekenhoesje, dominosteentjes en leuke kaartjes in zelfgemaakte envelopjes. En natuurlijk het mooie hartje!

Zelf ben ik nog aan het haken geweest. Gisteravond had ik een feestje met als thema geel. Ik had wel een geel shirt, maar wilde er ook een leuke corsage bij. Dit is hem geworden:


Ik had er een magneetje van de bloemenman achter gelijmd, omdat ik hem op een leren jasje wilde dragen, dit bleef prima zitten.

Maar wat moet je er nu mee? Dus ik heb hem op een mooi papiertje geplakt en hem verstuurd als verjaardagskaart. 




3 opmerkingen:

  1. wauw, wat een leuke post!
    Kende je het blad Flow niet??? Ohhh, dan ben je na het lezen ervan vast verslaafd.. ik vind het blad geweldig! ( kan hem helaas niet altijd kopen )

    En wat een mooie bloem zeg. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een multifunctionele mooie bloem!
    Leuke attenties heb je gekregen, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens leuk! Onverwachte post.

    Ennuh....ik ken de Flow ook niet hoor. Zie hem wel eens liggen, maar om heel eerlijk te zijn ben ik niet zo'n bladen koopster. Misschien dan toch maar eens kopen?

    Hahahaha...handig wat je met die bloem hebt gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)