woensdag 17 april 2013

Op de post!

Wat leuk om de enveloppen te vullen. Ik heb ze toch maar op de post gedaan, anders blijf ik aan de gang. Het ding wat moest drogen leek aardig droog, hopelijk komt het goed over.
En nu afwachten of het wordt gewaardeerd door de dames.

Morgen of overmorgen zal ik wat laten zien van de inhoud. In iedere envelop zitten soortgelijke dingen, maar net weet iets anders.

Ik heb ook de naaimachine weer eens uit het stof gehaald om wat simpele dingetjes te maken. Iedere keer als ik dat doe, bedenk ik dat naaien toch wel heel leuk is. En toch doe ik het bijna nooit meer. Misschien komt het omdat hij op zolder staat, niet zo gezellig. De kids gaan steeds later naar bed, dus na die tijd naaien komt er vaak niet van. Gisteren had ik de boel naar beneden gesleept. Wel even een gedoe, maar naaien met de kids erbij is toch gezelliger. (Terwijl ik dat opschrijf, denk ik terug aan de tijd dat ik zei dat je echt niet kunt naaien met de kinderen erbij.... Losliggende spelden die ze op konden eten, het gaspedaal waar ze zomaar op konden drukken, en allerlei andere "gevaren")



Ik heb oa. dit vogeltje gemaakt. En ook nog iets wat in de envelop zit......

5 opmerkingen:

  1. Ik ben héél benieuwd!
    Spannend....

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh dat vogeltje, wat lief! Ik zit hier te smelten, wat is die leuk!
    En ik ben heeeeel benieuwd wat je verstuurd hebt. Post is zo leuk! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent heerlijk bezig geweest dus!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk vogeltje!!! grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cream@,

    Hartstikke bedankt voor de goed gevulde enveloppe!
    Wat zitten er superleuke dingen in!
    Bij mij is alles nog heel, en ik zal voor alles een mooi plekje zoeken.
    Ik ben er superblij mee!
    Zal er een foto van maken en in een blogje plaatsen met een vermelding naar jou :-)

    Nogmaals héél erg bedankt!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)