vrijdag 12 april 2013

sticker en komkommers

Wat hebben die 2 nu met elkaar te maken....nou, helemaal niets.

Ik heb op verzoek een sticker ontworpen van een chihuahua (het zwart is de sticker, het witte de ondergrond waar hij opgeplakt is). Degene waar hij voor is is super enthousiast.
Ze wil hem op de auto gaan plakken, dus wie weet, kan ik daar later nog een foto van laten zien.

Ook heb ik komkommers ingemaakt. Wij vinden de gekochte komkommerschijfjes in het zuur erg lekker. Op het blog van tante Titi zag ik laatst dat zij ze zelf gemaakt had. En ze was zo aardig het recept op haar blog te zetten. Ik had nog een komkommer liggen die nodig op moest, dus dat leek me een goede gelegenheid. Het was heel simpel om te doen. Ze staan nu in de koelkast, we hebben ze nog niet geproefd. Ik ben benieuwd hoe ze smaken.
Op de achtergrond is nog een klein stukje van mijn kruiden kweeksels te zien....

11 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je meer dan 50 volgers!!!
    En wat ziet je creatie er lekker uit. mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er wel lekker uit. Wat doen je kruiden het goed.
    Mijn tomatenplantjes groeien wel goed maar als de aardbeienplantjes zo door gaan hebben we volgend jaar wel aardbeien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er gezellig uit de komkommers zo♥
    je bent weer goed bezig geweest met zo een mooie sticker

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed bezig !! en die sticker is inderdaad prachtig !!

    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwwww ben dol op zure komkommer ... en het staat ook nog eens geweldig hihihihi

    Gaaf die sticker!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi die sticker! Werk je vanaf een foto? Mijn hondjes zijn geen rashonden, dus er zijn geen standaard dingen van.

    groetjes,
    Marieke

    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gemaakt die sticker en ik ben heél benieuwd hoe de komkommerschijfjes smaken!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd en mooi die sticker hoor.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoop dat jullie ze lekker vinden!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een leuke sticker gemaakt, maar hoe doe je dat?

    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat is een echte chihuahua! Mijn vader maakte vroeger al komkommer in 't zuur. Gewoon voor bij de maaltijd. Ik vind het heerlijk fris bij bijvoorbeeld bloemkool.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)