zaterdag 6 april 2013

Rommelmarkt en pizza

Vanmorgen even naar de rommelmarkt geweest. Meestal ben ik daar niet zo van, ik zie daar vaak alleen maar ROMMEL. Maar laatst las ik op een blog dat de mooiste dingen vaak onder de kraam liggen. En.... dat is ook zo.
Ik wilde nog wel wat mooie grote boeken met platen om enveloppen enzo van te maken, en die onder de kraam lagen, kostten bijna niets. €0,50 per stuk, en bij 1 kraam zelf 2 voor €0,50. Dus ik ben heel blij met mijn score, alleen vind oudste zoon J. sommige boeken zo mooi, dat ik begin te twijfelen of ik die wel kan verknippen....

Van al dat gesjouw hadden we trek gekregen en toen bedachten we dat een pizza wel lekker zou zijn. Als wij pizza eten maken we hem altijd zelf, en mag ieder zijn eigen stukje beleggen. Het deeg hebben we wel uit een pakje gehaald. Daaroverheen tomatenpuree vermengd met Italiaanse kruiden en verdund met wat water. Dan royaal uien, paprika en hamreepjes. Daarna over 1 helft champignons en een ei. 1 kwart met ananas, en 1 kwart zonder extra toevoegingen. Daaroverheen geraspte kaas, 25 min. in de oven, en smullen maar.
Ik bedacht pas een foto te maken toen de helft al op was :-)

Verder voor al mijn nieuwe volgers een hartelijk welkom! Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over mijn weggevertje.


4 opmerkingen:

  1. Dat was al een vruchtbaar dagje, nu nog een fijne voortzetting, veel plezier
    Ik kon dat ook niet over mijn hart verkrijgen scheuren in oude boeken
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar je boekenverhaal en nu krijg ik acuut trek van je heerlijke pizza, hmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi ik volgde je wel maar was inderdaad nog geen lid ! nu wel dus ! en ik ging vanmiddag op de fiets naar de kringloopwinkel ... vol verwachting... is ie dicht :-( naja haha
    jij bent leuk geslaagd !!

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ook naar de rommelmarkt :-)

    Enne voor wat eten betreft ook op de Italiaanse tour hihihihi want wij eten pasta hahahahaha

    Fijn weekend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)