vrijdag 19 april 2013

Allerlei

Ik heb van 2 van de 3 winnaars bericht dat de envelop binnen is.Hier wat foto's van de dingetjes die ik bij de weggevertjes heb verzonden. Ik ben helaas vergeten van iedere envelop afzonderlijk een foto te maken.
Armbandjes, 2 mbv stokhaken, 1 gewoon gehaakt.
Ik heb bij het stokhaken wat gevarieerd. Bij het rechtse armbandje is elk cluster hetzelfde, bij het linkse armbandje ben ik van clusters van 4, naar 3, naar 2 en vice versa gegaan.
Wat labels uitgesneden met snijplotter, en wat enveloppen.
figuren van klei die ik zelf gegeurd heb.
Dit was dus het project wat moest drogen. Of het drogen nu zo lang duurde door de geurstof? Of duurt dat altijd zo lang? Ik ben heel benieuwd hoe lang de geur, in dit geval Ocean, blijft hangen. Het viel me in ieder geval al op dat de geur toch anders is als wanneer je het in zeep gebruikt. Wel lekker, maar gewoon iets anders. Op de gladde figuurtjes wat geĆ«xperimenteerd met stempels, dit gaat prima!

Genaaide hartjes met stempels. 
De hartjes met de goed gelukte stempels zijn gevuld met fyberfill. Het andere hartje is gevuld met potpourri  Beetje dom, want doordat de potpourri wat "bobbelig" is, komt de stempel er natuurlijk niet zo mooi op. Volgende keer dus eerst stempelen en dan pas vullen. Mijn vriendin kreeg gisteren het hartje met potpourri en vond hem toch heel leuk! (gelukkig:-))

8 opmerkingen:

  1. wat een leuke spullen allemaal zeg ♥♥ dat middelste bandje heb ik ook eens gemaakt ha ha

    daar zullen ze blij mee zijn

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal zeg! Vooral de armbandjes vind ik leuk

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, nummer 3 meld zich ook. Dank je voor je leuke ingen. Ik had het gisteren al binnen maar door omstandigheden kon ik het je effe niet eerder laten weten. Ik blog er vandaag nog even ver. Groetjes en bedankt, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt meis!
    Fijn weekend!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes en armbanden! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige leuke spulletjes zeg . Wat zullen ze daar blij mee zijn . Dat idee van de klei vind ik erg ik ook erg leuk .

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)