woensdag 6 maart 2013

1e bericht

En ja, ik ben ook begonnen met een blog. Ik zat er al langer over te denken, maar nadat ik een geweldig leuke swap heb gedaan met Nicole van maaksels en meer ben ik ook echt begonnen.
Ik heb nog veel te leren, maar dat zal waarschijnlijk wel snel gaan.

Even nog over de swap. Nicole vroeg op haar blog naar hengsels die bij het textielgaren van de action zaten. Ik had 2 paar liggen, en Nicole stelde voor te ruilen voor een leuke gevulde envelop. Nou, gevuld was die envelop zeker! Ik heb de foto's van haar blog "geleend" omdat ze er zo'n schitterende collage van heeft gemaakt.



Dit was voor de kinderen, ze zijn er allemaal erg blij mee.



En al deze verrassingen zijn voor mij, geweldig toch?

Ik had zelf ook wat extra dingetjes bij de hengsels gevoegd:




Dit was dus een zeer geslaagde swap, en wie weet volgen er nog wel meer.....

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook bent begonnen met je eigen blog!
    En ik ben benieuwd naar je kado idee creaties.

    Lieve groet, je eerste volger,
    Monique van Haakmaatje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Monique, ik moet nog een hoop leren, maar dat gaat vast lukken (misschien met een beetje hulp af en toe :-))

      Verwijderen
  2. Heeee Manon, wat ontzettend leuk dat je nu ook een blog hebt. Welkom welkom!
    Jaaaa, wat was het een leuke swap he?!
    Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Nicole! Het was een leuke swap en het heeft me echt over de drempel getrokken om toch te gaan bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Manon hier is volger nummer 3 :):):) Bloggen is zoooo leuk, ik ben ook nog niet zo lang bezig maar het is verslavend :):)
    Groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom Janny, wat leuk dat je mij wilt volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)